#1 2014-05-28 13:05:53

Ihiro

Administrator

Zasady Walk

Zasady tu podane są dla Panów Losu, którzy będą nadzorować walki.

1. Walki postaci odbywać się mogą jedynie pod nadzorem Pana Losu.

2. Pan Losu ustala kolejkę. Gdy post napisze ostatni gracz z kolejki kończy się runda. Nową rundę rozpoczyna Pan Losu podając statystyki postaci, które będą obowiązywały do następnej rundy.

3. Na początku pierwszej rundy postacie mają statystyki zgodne z tymi podanymi w polach profilu, za wyjątkiem gdy któraś z postaci jest chora, zatruta lub ranna od samego początku trwania walki.

4. Na początek każdej rundy regeneruje się standardowo 10pkt. życia, chyba, że posiada się jakiś bonusy, lub kary.

5. Udany atak lub unik zależy od wyrzuconej ilości oczek na kości k12 (ma 12 ścian)
Od 1 do 4 - nieudany atak/unik
Od 5 do 8 - atak/unik
od 9 do 12 - zawsze udany atak/unik

Przykład:
Gracz 1 atakuje, wynik rzutu kością 3 - atak się nie powiódł
Gracz 1 atakuje, wynik rzutu kością 7 - atak się powiódł, Gracz 2 robi unik, wynik rzutu kością 1 - unik się nie udał.
Gracz 1 atakuje, wynik rzutu kością 9 - zawsze udany atak, Gracz 2 aby uniknąć tego ataku musi wykonać zawsze udany unik.

6. Obrażenia jakie zadaje się podczas ataku zależą od siły gracza i posiadanej przez niego broni. W przypadku czarów zależą od magii i samego czaru.

Siła/Wytrzymałość/Magia od 1 do 9 - modyfikator 0
Siła/Wytrzymałość/Magia od 10 do 19 - modyfikator 1
Siła/Wytrzymałość/Magia od 20 do 29 - modyfikator 2
...
Siła/Wytrzymałość/Magia od 90 do 99 - modyfikator 9
Siła/Wytrzymałość/Magia 100 - modyfikator 10

Przykład:
Gracz 1 (Siła 1) atakuje żelaznym mieczem (+1) Gracza 2, który nie nosi zbroi, a jego wytrzymałość jest mniejsza do 10. Zada mu 1 punkt obrażeń.
Gdyż 1-0=1

Gracz 1 (Siła 10) atakuje żelaznym mieczem (+1) Gracza 2, który nosi futrzaną zbroję (+1), a jego wytrzymałość jest mniejsza do 10. Zada mu 1 punkt obrażeń.
Gdyż 1+1-1=1

7. Gdy życie spadnie poniżej 50pkt. postać jest ciężko ranna, regeneracja na początku rundy spada o 5pkt. Modyfikator -1 do rzutu podczas wyprowadzania ataku, wykonywania uniku.
Gdy życie spadnie poniżej 25pkt. postać jest śmiertelnie ranna, nie regeneruje się na początku rundy, z każdą kolejną rundą jej życie zmniejsza się o 5 punktów. Modyfikator -2 do rzutu podczas wyprowadzania ataku, wykonywania uniku.

8. Gdy życie spadnie poniżej 75pkt stan zdrowia zmienia się na ranny.
Gdy życie spadnie poniżej 50pkt stan zdrowia zmienia się na ciężko ranny.
Gdy życie spadnie poniżej 25pkt stan zdrowia zmienia się na śmiertelnie ranny.
0pkt życia oznacza śmierć postaci.

9. Gdy raz zostanie się ciężko ranny lub śmiertelnie ranny nie da się powrócić do pierwotnego stanu, życie nadal nie będzie się regenerować lub będzie go ubywać nawet gdy odzyska się utracone punkty zdrowia. Aby zostać wyleczonym należy udać się do uzdrowiciela.

10. Mikstury przywracające punkty zdrowia nie zmieniają statusu zdrowia.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.polska28.pun.pl www.shahrukh-juhi.pun.pl www.loco.pun.pl www.awfpoznan.pun.pl www.peugeot406coupe.pun.pl